Raad & Mulder BV
  • Doorstart
  • Bedrijfsfinanciering
  • Faillissement Afwenden
telefoon

GEMENGDE GEVOELENS

Dit is een bijdrage aan mijn dagboek. OK, ik schrijf niet echt elke dag. Maar om snel door Google gevonden te worden, moet er af en toe wat nieuws bij. Ook al wordt het soms wat meer van hetzelfde. Elke klant is anoniem. Dat geldt ook voor de Xbank of de Ybank. Uiteraard is alles wel controleerbaar. Hier volgt het verslag van een klant van ons bezoek aan de Ybank die het krediet wilde opzeggen.
"Hallo Nico, Ik zat er natuurlijk met gemengde gevoelens. Toch kreeg ik het gevoel dat je ze aardig de oren hebt gewassen. Ik vind dat heel knap van jou. Hoe je dat steeds doet en dan ook nog met een behoorlijke dosis humor. Ik moest ook erg mijn lach inhouden toen je in het begin vertelde dat je niet mee was gekomen voor mij, maar voor de dame van Bijzonder Beheer. En de chocolademelk uit de automaat, was die trouwens te drinken? Als we jou niet hadden gehad, hadden we het niet geweten. We zijn je veel dank verschuldigd en dat mag natuurlijk ook wel even gemeld worden.
Saluut"